Fredag med måndagsbilder!

Klockan är bara lite efter 23 och jag är tröttare än nånsin. Stressigt på jobbet, mist sagt. Efter jobbet körde jag till Nissalund till Marcus finfina familj. Jag är fortfarande mätt efter en supergod thai-middag. Jag och fina Anna har haft lite kvalitetstid, målat nglarna och planerat ny shoppingdag! Marcus och lillebror Erik spelar mest Fifa. Mys. Imorgon blir det Marinfestival!

Här kommer lite lånade bilder från i måndads på "Badjävlar" i Norrekatts Park. Trevlig kväll med Mia, Anders Tobbe och Dj-Lina. Minus till komikerna som körde samma skämt, rakt av som på "Big Comedy" i våras i Linköping. Inte OK.





Bilder från miala igen... Nästa gång blir det med min nya kamera! Pappa konstaterade efter att försökt laga min gamla med "Jossan, nu är det kört...".

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0