Ledig=Jobb

Heldagar i skolan känns i huvudet. Speciellt efter 6 timmar matematik. Nu ska jag lämna alla bråk, faktoriseringar och räknetest för att jobba i två dagar. Tillsammas med min kära mor och Frida! Upp till Hyltebruk med andra ord. Nu blir det soffan. Jag är heeelt slut i båda armar och ben efter cirkelträningen!

Och förresten... Jag har hittat mitt och Marcus drömhus! Vill köpa det med pengar som inte finns och flytta dit imorgon. Synd bara att det låg i Getinge. Lite väl långt bort tycker jag. Jag frågade M om det finns möjlighet att flytta på det typ till Kärleken. Men M sa att det kan bli lite svårt för det är ett tegelhus med källare så det skulle bli lite bökigt...

http://w4.objektdata.se/mediapresentation/bildlista.aspx?template=bildlistastorext&develop=&firmanr=28650&objGid=OBJ28650_1025713356&dbSpace=28650&id=1025713356&groupName=&mediaGid=&site=wp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0