Makalöst!



Wow! Vilken kväll det blev! Jag struntar i att expressen bara gav två getingar. Istället håller jag med Aftonbladet. Beyoncé är värd högsta poäng! Jag kollade inte på klockan en endaste gång trots attjag låg mååånga sömntimmar efter. Det var show från första stund och jag fattar inte hur det är möjligt. Men tjejen både sjunger helt fantastiskt (fick både gåshud och tårar i ögonen flera gånger), hon dansar som en gudinna och hela tiden har hon full kontroll. Och så är hon ju så oerhört snygg också! Dessutom riktigt coolt med bara tjejer i bandet! Bästa låtarna var Crazy in love, Ave Maria, At last och Single ladies. Helt makalöst! Både jag och Maria var supernöjda!


Maria: Tur att inte Anders var med för då hade han blivit så kär i henne!


 








Hade inställt seminarie idag och ingen blev gladare än jag. Håller på att tvätt. Hela vår lägenhet är en tvätthög efter resan... Ska sova lite middag också. Orkar inte hålla ögonen öppna!

/Josefine

Kommentarer
Postat av: mia

Amaziiiiing!!! Haha ja men nu var det jag som blev det istället! Tack för en superdag, hoppas du fått vila ut!

2009-05-13 @ 10:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0