HELHELG HEMMA

Precis som Hanna uppmärksammat så har det varit dålig uppdatering här. Men det har varit en heeelhelg i Långaryd och deras dator och jag är inte bästisar så här kommer en helgresumé. Efter Slöinge åkte jag med hem till Långaryd. På fredagen sjöng jag på en begravning och sen hade vi en mysig hemma-taccos-let´s-dance-kväll. Hela familjen och Julia med såklart! Igår och idag har vi passat mina små söta småkusiner. Mycket mys, promenader och skratt. Lova lyckades somna stående på brädan på vagnen, bara det är ju värt en guldstjärna! Kul att hinna umgås ordentligt med hela familjen och Mormor och Morfar. Ibland behöver man bara få vara. Men efter fyra dagar borta var det riktigt skönt att komma hem. Borta bra men hemma bäst! Och så hade ju Marcus gjort supergoda pannkakor. Mmmm!


Kommentarer
Postat av: mia

Vilka sötisar! Men har du två Morfar...? ;)

2009-03-16 @ 13:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0