Värk

En skitdag! Jag är så trött, så trött. Min värk i helgen har gjort att jag inte inte fått sova som jag behöver. Min medicin brukar ta bort smärtan men inatt var det värre än på länge. Vad gör man när kroppen inte vill? Jag har en hemsk fobi för sprutor och nålar men jag är alltid mentalt inställd på blodprov. Men idag sa min läkare att jag skulle få en kortisonspruta, så jag hann inte förbereda mig. Han tryckte en penna runt min bäckenled och där det gjorde mest ont stack han in nålen. Fy fan! Tack och lov kom det en sjuksköterska som ville hålla mig i handen. Men som jag grät... Förvandlades till en liten flicka... Men nu är det skönt för det var bedövning i sprutan så nu har jag ingen känsel, alltså ingen smärta. Sen håller jag alla tummar för att kortsonet ska fungera när bedövningen släpper! Jag brukar inte klaga, men nu är jag så jävla trött på det här.


Kommentarer
Postat av: Mia

Du har all rätt att klaga vännen! Tycker så synd om dig!

2009-01-13 @ 22:36:17
Postat av: Mia

Du har all rätt att klaga vännen! Tycker så synd om dig!

2009-01-13 @ 22:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0