Facebookskompisar och daim

Idag var en fnittrig dag. Troligtvis beror det på att vi alla tre är sjukt trötta
av allt pluggande. Men kommentararer som:
 "Han hälsar nog bara för att ni är kompisar på facebook" var sjukt roliga.
Och att en främmande man visste att jag förvarar en daim i byxfickan
är ännu roligare. Jobbigt med total-skrattanfall under en föreläsning
när det ska vara sådär akademiskt knäpptyst.

En bra dag blev det i alla fall. Pluggade bra på fm och skrattade mycket på em.
Sen körde jag och Marcus upp till Torup och gick på Anna och Eriks
(Marcus underbara småsyskon) julbazar. Riktigt mysigt.
Anna spelade bjälleklang på blockflöjten.
Jättefint! Och Erik snurrade chokladhjulet.
Värdens bästa svägerska och svåger! Sötaste också.
Nej nu är det dags att kura ner i sängen.
Nu ser jag slutet på hemtentan och sen är det JUUUUUUL!

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: fritz!

Sjukt bra josefine !!

hoppas på en bra dag imon me !

ja sitter här o skrattar lite för mig själv ;) tsss hopas du sover gött nu!

KRAM

2008-12-12 @ 00:19:50
Postat av: Johanna

sååå bra! Sådant här måste ju dokumenteras!!!

Kram kram

2008-12-12 @ 18:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0