2013

Precis som vid tidigare årsskiften passar det väl bra med en liten tillbakablick på året som gått, innan vi startar 2014 ordentligt... Det brukar vara svårt att sammanfatta ett år, men aldrig har det varit så svårt som i år. Det känns som att det hänt galet mycket i mitt liv 2013! Om jag bara snabbt ser tillbaka tänker jag såklart på vårt bröllop, resan till Kreta, när Lilja lärde sig gå, en underbar sommar, vår semester i Göteborg och när vi fick beskedet att vårt familj blir större till sommaren. Men det har ju varit en massa bra saker däremellan. Jag ska i alla fall göra ett försök, utan att den blir allt för lång...
 
Januari:

Vi firade in 2013 med många av våra vänner hemma hos oss. Lilja var vaken på 12-slaget...

Februari:

Vi såg First Aid Kit och hade första "kompiskvällen" utan Lilja. Jag hade lagt amningsschema mellan restaurang, konsert och senare på kvällen för att få det att fungera och jag kände mig som en riktigt mjölkko! Men trevlig kväll var det!

Mars:

Vi firade påsk med familj och vänner och bröllopsplaneringen var i full gång!
 
April:
Jag upplevde världens bästa möhippa. En fantastisk dag med alla fina vänner.

Maj:
Den 11:e maj blev vi blev Herr och Fru Kleinfeld och vi var så nöjda med dagen. Efter det åkte vi med min familj till Kreta. En jättefin resa, trots en del sjukdomar...

Juni:

Vi firar 10 år tillsammans och midsommar i Gullbranna.

Juli:

Underbara sommardagar. Många strandbesök, träffar familj och vänner, Lilja fyller 1 år och tar sina första steg.

Augusti:

Vi åker på minisemester till Göteborg och avslutar i skärgården. När vi kommer hem njuter vi av de sista sommarkvällarna i Grötvik.

September:

Jag, Mia, Emelie och Linda åker till Malmö och har två mysiga dagar tillsammans (och jag sover första natten utan Lilja).

Oktober:

Hösten i oktober är fantastisk. Vi spenderar mycket tid ute!

November:

Jag blir helt plötsligt väldigt trött och det är precis att orken räcker till...

December:
... för att Lilja ska ju bli storasyster. Och efter att ha varit trött och illamående hela december börjar jag nu bli lite piggare. Julen i år var fantastisk och i går firade jag in 2014 med ett par fina kompisar. En bra avslutning med andra ord! 
 

Gott nytt år!
 
 /Josefine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0