Trevlig helg!

Om jag har någon läsare i trakterna kring Värnamo kanske ni hörde en hög smäll igår. Men ni behöver inte vara oroliga, det var bara jag som besökte en kiropraktor som knäckte i mig så jag blev rädd. Just nu testar jag allt för att lindra det onda i kroppen. När jag gick därifrån kände jag mig i alla fall 5 centimeter längre så något var det som släppte... Därefter åkte jag och Lilja för att hälsa på en liten, söt, underbar liten Agnes och hennes fina familj. Jag kan inte förstå att lilla Lilja varit SÅ liten...

Idag har jag njutit av tiden här hemma med Lilja. Och som en extra bonus är min goda vän Elina också föräldraledig. En förmiddagsfika med våra små tjejer blev en bra start på helgen!
 
Trevlig helg på er alla!

/Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0