"Fan vad ni har bra drag!"

Den sköna kommentaren fick jag och Hanna på Morfars. Det som skulle bli "en liten sväng på stan" blev en toppenutgång! Det blev många driknar, några fall, mycket tjat om Ljungberg, lite blod och mycket dans på Morfars.








Jag trivdes som fisken i nya klänningen från MONKI. 75% off gillar jag. Den blev min för endast 87,50! Det är josefinesmelodi.

Det som däremot inte är josefinesmelodi är att det fortfarnade vilar en förbannelsen över min mycket omtyckta kamera. Jag blev SÅ glad att springa på söta Hillevi på dansgolvet och ville såklart ha ett kort på oss båda. PANG, kameran i golvet - IGEN! Nu är det nog helt kört. Men håller alla mina tummar att Pappi kan fixa den - igen...

/Josefine


Kommentarer
Postat av: hillevi

va? skulle vi ta ett kort på oss...? den händelsen är helt raderad från min hjärna.. däremot var de super skoj att se dig! vi får försöka ses snart så vi kan prata lite mer! hoppas kameran kan lagas.. jag har gjort sönder vår så vi måste inhandla en ny... kram!

2010-01-24 @ 16:32:19
URL: http://annastinaemilia.blogg.se/
Postat av: mia

Va fina ni är! Imorgon är det vi som ska PRATA! Kramar

2010-01-24 @ 20:04:32
Postat av: Anonym

Du fyndar ju var och varannan dag!

2010-01-24 @ 23:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0