I LIKE SALE

Som mina vänner vet är jag en sån som ofta lyckas hitta fynd på rea. Efter mitt köpstopp som jag hade i 6 månader förra året, då jag inte shoppade NÅGONTING, har jag dock blivit blivit mycket bättre på att inte bara köpa en massa bara för att det är billigt. Årets mellandagsrea har jag fyndat en massa basplagg. Idag fyndade jag 2 superfina halsband på Kappahl (jag köpte samma som dig Mia, hoppas det är OK...). 62 kr. för båda två, det gillar en fattig student!



 
Tidigare reaköp:
Glitterleggings 79:- BikBok
Blommig top från Gina 64,50:-

Och nu är tentan inlämnad och jag bara njuter. Känner på mig att det kommer att bli en bra helg. Trots att det inte blir någon Stockholmstrip.

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte dålig!

2010-01-14 @ 19:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0