Boktips

Jag förknippar inte februari enbart med sjukdomar utan jag har även börjat längta efter bokrean. De senaste året har jag gått all in på barnlitteraturen, men i år är jag mest sugen på att tanka upp ett bra förråd av böcker till mig själv för 2017. Eftersom vi har böcker till barnen så att vi snart kan öppna "Kärlekens barnbibliotek" på barnens rum är behovet där egentligen så stort. Men vi får väl se om jag lyckas hålla mig borta ifrån barnavdelningen...
 
Hur som helst kommer här lite boktips av böcker som jag läst under 2016 som jag tyckt varit toppen! Har du några tips mottages de tacksamt i kommentarsfältet...
 
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle gärna vilja ha tips på barnböcker för barn mellan 8 månader-1,5 år :))

Svar: Ska absolut fixa ihop lite barnbokstips när jag får tid över!
Josefine

2017-02-09 @ 15:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0