I-landsproblem...

Jag tänkte likadant efter denna graviditet som efter förra... Vad skönt, nu kan jag börja använda mina vanliga kläder igen. Och lika fel hade jag denna gången. Visst att magen är borta och kroppen börja återgå till något normaltillstånd, men nu ska det ju fungera att amma i. Och det ska kunna göras smidigt vilket gör att många tröjor/klänningar inte fungerar alls. Det ska kunna gå att öppna smidigt eller inte vara för tight så att det går att dra upp om man har amningslinne under. Ni som ammar känner kanske igen er. Hur som helst, jag, M och Elvin tog en dag på Väla igår när Lilja busade med sin kusin och mormor och morfar. Jag har inte varit på Väla sen de byggde om, säkert fem år sen. Mycket trevligt ställe och det blev lagom shoppat.
 

Sköna byxor, oversize-tröja...
och perfekta amningsvänliga blusar fick följa med hem.
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0