Sommar

Jag har inte förstått att sommaren är här. Plötsligt visade almanackan juli! En efterlängtad lördag var här. Efter en dag på stranden (smått huttrande i en sanddyna) med Linda, Maria och Anders var det dags för restaurangbesök på Fridolfs. Som ett litet tack för det fantastiska jobb min kära vän Hillevi la ner i samband med vårt bröllop och att hon utförde jobbet som Toastmadame med bravur (mera om bröllopet kommer sannerligen framöver...)! Jag, Marcus, Hillevi och Jonas intog den mycket mysiga uteserveringen som verkar vara okänd för de flesta. 10 poäng för maten, både lammfilén och den mastiga, chokladiga brownien. En mycket bra kväll! Eftersom vi ända fixat barnvakt passade vi på att förlänga kvällen med ett glas vin hos Linda, som en bra repris på fredagen. Igår kände jag sommaren i mig...
 
 
/Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0