Den 11:e maj

Då har jag varit fru Kleinfeld i två månader. För ett tag sedan fick vi bilderna från vår stora dag. Vi är så nöjda med bilderna som Miranda tog på oss. Hon lyckades fånga ljuset alldeles perfekt! Det här med bröllop är på många sätt fantastiskt. När jag tänker på dagen ler jag! Så mycket kärlek och när alla ens nära och kära finns där blir man påmind om hur fantastiskt bra man har det. En stor familj och alla fina vänner. Det var många som la ner så mycket tid och energi för att förgylla vår dag och det är jag så tacksam för. Många månaders planering, för en enda dag. Jag inser hur bra det sammanföll med min föräldraledighet! Det har varit så roligt, hela resan - från första tankarna på giftermål till att stå där vid altaret och säga ja, och den magiska bröllopsfesten som blev så precis som vi båda drömt om. En fin och trevlig middag som avslutades med en riktigt galen fest med mycket dans. För att inte prata om den perfekta möhippan! Den 11 maj var helt klart en av de bästa dagarna i mitt liv.

Bildfyrverkeri kommer här!
 
Bilder från vigseln och festen kommer!

/Fru Kleinfeld

Kommentarer
Postat av: Josse

Så fina bilder, ni är jättevackra! :-D

Svar: Tack Josse! Hoppas allt är bra med dig och växande magen =). kram
Josefine

2013-07-14 @ 13:58:03
URL: http://josefinest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0