Dagens ros!

Dagens ros går helt otippat till Telia. Det har nog aldrig tidigare hänt eftersom deras tjänster oftast innebär krångel. Men i dag levererades våra tjänster TVÅ DAGAR FÖR TIDIGT! Man tackar! Innebär blogginlägg och TV-mys ikväll. Jag inser att jag har samlat ihop väldigt många vuxenpoäng på sistone. Shoppat loss på K-RAUTA och satt upp julgardiner (med svärmors hjälp...) Här kommer lite bilder så ni få se lite hur vi ha det:


Tapetseringen i går gick bra!


Så här fint blev det. Bara golvlisterna kvar. Sen ska den nymålade hatthyllan och skostället på plats. 
 

Vår tavelram är på plats och så har jag köpt en liten "hylla" att lägga nycklar i. Finns på DiModa för 89:-


Och som ni ser blir garderoben min... Förstår inte riktigt var resten av kläderna ska få plats...


Våra nya matsalsmöbler! Finns på Blooms.


Julgardiner köpta i Ullared!

Nej, nu ska jag plocka upp några lådor till innan "Våra vänners liv" på svt.

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag ser att tom Selma är på plats! :) Jag är så galet nyfiken, och det ser ju RIKTIGT snyggt ut redan!!!

2010-11-30 @ 08:46:40
URL: http://mathildak.blogg.se/
Postat av: Telia Kundservice

Hej!



Mitt namn är Kristoffer Gustafsson och jag jobbar på Telias Kundservice. Vi tar emot rosen och tackar och bockar för berömet. Riktigt kul att höra att du är nöjd med leveransen och vi hoppas du inte tvekar att kontakta oss om du skulle ha några frågor eller funderingar.



Med vänlig hälsning

Kristoffer Gustafsson, Telia Kundservice

2010-11-30 @ 11:04:24
URL: http://www.telia.se
Postat av: Christian Jensen

Hej! Josefine!



Mitt namn är Christian Jensen och jag jobbar på Telia Kundservice.

Trevligt att se en av våra leveranser infinna sig före utsatt tid och att det uppskattas av en förhoppningsvis helnöjd kund. Ha en fortsatt trevlig vinter!



Med vänlig hälsning

Christian Jensen, Telia Kundservice

2010-11-30 @ 15:41:03
URL: http://www.telia.se
Postat av: Ida K

Hej Jossan!

Gud vad fint det ser ut att bli i er nya lya :)

Jag tänkte bara fråga om den där tavelramen.. jag har varit på jakt efter en sån ett tag. Men har du köpt den på Village för typ sisådär 1000 kr? Eller har du kanske lyckats hitta ett billigare pris någonannanstans? :)

Kram på dig

2010-12-01 @ 09:01:07
Postat av: Evelina C

Hej!

Ert nya hem ser jättemysigt ut! Fina julgardiner, sådana ska jag nog se om jag hittar själv :)

Hoppas allt är bra med dig och att flytten gått bra.

2010-12-01 @ 16:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0