Vad fan händer???

Jag är ALDRIG sjuk (bortsett från min värk). Men nu har jag inte varit riktigt frisk sen praktiken i oktober! I förgår började halsen att kännas som ett rivjärn och i natt låg jag uppe till halv fyra. Kollade på diverser olika serier för att jag inte kunde sova för att det gjorde så sjuuukt ont och jag frös/svettades om vartannat... Kan inte äta annat än 1000 koppar honungste. Hatar att gnälla men jag är trött på att  vara trött.
Soffan håller ju på att bli utsliten!
Dags att gå till apoteket och köpa dom där halstabletterna som dom gör reklam för. Jag hoppas att dom hjälper.


Kommentarer
Postat av: hillevi

usch, din stackare... hoppas du snart mår bättre..! kram.

2009-01-21 @ 10:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0