Fotbollsångerst...

Nyss hemkommen efter spelningen i Oskarström. Det gick fint men det var tyvärr inte så mycket folk. Tur för mig att jag har en egen fan-club som var där! Sen var jag tvungen att ringa till vår nye fotbollstränare och säga att jag inte kommer fortsätta i laget. Ett besut som jag har grubblat mycket över ända sen i höstas. Jag är expert på att grubbla! Stackars Marcus har ju hål i huvudet efter att få lyssna på mina utlägg med för- och nackdelar med allt. Han säger att det är ju tur att jag inte ska bli politiker och det ligger väl nåt i det! I vilket fall känns det som jag fattat rätt beslut med fotbollen. Ska man göra något ska man göra det med hela hjärtat och framför allt ha tid att genomföra det. Jag känner verkligen att skolan och allt jobb kommer ta så pass mycket tid att fotboll tre dagar i veckan kommer bli för mycket.. Det kommer kännas mer jobbigt än kul... Ni hör, jag måste sluta älta! I vilket fall var förra årets säsong i Torup/Rydö toppen! Framför allt bevisade jag för mig själv att jag faktiskt kunde genomföra en säsong trots min värk. Och faktiskt hålla nollan ett par matcher! Jag kommer att sakna det! Kanske blir en till come-back när jag har lite mer tid...


God natt! Och jag hoppas jag somnar utan grubbel!

Kommentarer
Postat av: ida

dåligt beslut josefine !!!

du kommer sakna de som faan ju.. å ångra dej!!

hiih kram

2009-01-07 @ 18:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0