Freeedag!

Yes, nu är det helg, eller jag jobbar imorgon men det ska bli riktigt skoj. Sen nästa vecka börjar allvaret med sjut mycket plugg för det är dags för hemtenta och så blir det en hel del jobb. Bara att köra på så det ryker!
Det som är så bra är att vi inte har några direkta planer inför helgen och den känslan kan vara sååå underbar! Jag gissar att det blir en helg med tid för att ladda batterierna. Ganska tråkigt inlägg men så är det ibland. Skönt i alla fall att Hanna har kommit hem från sjukhuset!
Nej, nu ska jag slita mig från soffan och ta dagens promenad! MEN VAR ÄR SOLEN??? Längrat till sommaren...




Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, om det ändå vore sommar...

2009-01-30 @ 16:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0