Familjefotografering

I vår familj är det jag som har intresset för att fotografera. Det gör att vi inte har så värst många bilder på hela familjen, något som jag saknat. Jag ville på någotvis föreviga vår familj innan barnen blir för stora. Jag kontakteade Linn (Linnsej Photography) förra hösten, men de dagar vi skulle ses var vädret allt för dåligt. Så i maj tog vi tag i detta igen och jag är så glad att vårt möte blev av. Det resulterade porträttbilder på barnen, bilder på båda barnen och familjebilder. Sen en tid tillbaka har vi ett stort kollage i hallen och förstoringar i vardagsrummet. Linn var fantastisk duktig med barnen och jag som inte trivs särskilt bra framför kameran glömde liksom bort kameran. 
 
 
/Josefine
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0