Att ta hand om sig

Det har varit mycket snack om nyårslöften hit och dit. Mitt mål med 2017 är att bli bättre att ta hand om mig själv. För att orka vara en bra mamma/fru/vän och orka med jobbet på bästa sätt. Att bli bättre på att ge mig själv lite tid då och då att hinna reflektera och fylla på energi. Det kan vara något så enkelt som att läsa fler böcker, gå fler promenader och att få tid att njuta med familjen genom att bara vara. 
 
Ett exempel på att jag kanske inte är så bra på detta är att jag efter julen hittade ett presentkort på dagspa som gått ut (!). Har helt glömt bort, hur det nu ens är möjligt... Tack och lov gick det att boka in lite för sent. Detta gjorde att jag och fina Hanna fick en magisk dag i Tylösand i tisdags. Tid att bara prata, läsa, vila, bada, äta fantastisk mat och bara ladda batterierna inför jobbstarten nästa vecka.
 
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Hanna

Såå mysig dag! Kram

2017-01-10 @ 20:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0