September slut

Om september månad alltid skulle vara lika fantastisk som i år, då skulle jag önska att det var september jämt! Nu känns det som jag börja landa i den nya vardagen. Börja känna balansen om vad som är lagom och rimligt att hinna med. Jag börjar inse vilka prioriteringar som krävs. Veckan som gått har varit bra! I måndags åkte vi till Grötvik efter jobbet för att äta kvällsmat och trots att vi sagt hejdå till vårt favoritställe många gånger kändes det att det var sista gången som barnen kunde springa barfota i sanden och plaska i strandkanten.
 
Elvin skulle vara snäll och tvätta Liljas händer. Men det spårade ut...
Trots alla hans galna upptåg så sinar inte syskonkärleken...
 
Veckans mysigaste och mest spännande var när barnen fick åka cykelkärra hem efter kusinkalas. Alldeles "mitt i natten" (dvs. ca 21:00).
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0