Lämna bubblan

Så kom dagen. Dagen då jag skulle lämna min mammabubbla som jag trivts så fantastiskt bra i... Därför har här varit tyst ett par dagar. Jag njöt verkligen extra förra veckan. Ville klämma ur det sista av lediga dagar med barnen. Men igår ringde väckarklockan 06:00 och trots att vi ännu inte behöver passa tider till förskolan blir det i alla fall en annan vardag för familjen. M ska vara hemma ett par veckor och de kommer ha fantastiska dagar. I vilket fall är det skönt att börja en kortvecka. Jag är alldeles slut ikväll...
 
 
Efter jobbet hade vår lilla gosse tid hos frisören. Jag fullkomligt älskar hans lockar, men det behövdes klippas en del så nu hoppas jag att morgon-svintot är ett minne blott! Och om ni undrar hur det gick på salongen... Han satt som ett ljus, lite nervös, lite blyg, men mycket stolt!
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0