Det bästa av två...

I söndags åkte familjen till Boarp. När inte lördagarna räcker till är minsann en söndagsmiddag inte fel alls. Speciellt inte när Hillevi bjuder på riktigt god mat.
 
Dessa soliga senvinterdagar! Vi var ute i det underbara vädret och deras lilla hus ligger så vackert. Jag inser att det är väl egentligen bara en lagom dos av landet, skog och öppna landskap som vi inte har vid vårt hem. Efter alla + och - -listor bestämde vi ju oss för att bo på Kärleken i Halmstad. Och det ångrar jag inte en enda sekund. För jag har aldrig känt mig så hemma som i vårt hus. Eftersom vi har både familj och nära vänner som bor på landet får vi och barnen ändå ta del av det fina med det också. Att få det bästa av både och, det är faktiskt fantastiskt!

Som att våga cykla ner för en ladugårdsbro =)
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0