En magisk värld

Astrid Lindgren är en av mina största förebilder. Tänk så mycket hon har betytt för så många barn. Redan innan barnen kom började jag samla på mig hennes böcker. Allt från "Emil" till "Allra käraste syster". Så i ärlighetens namn har jag nog sett fram emot helgens resa lika mycket som de små! Tillsammans med två till familjer gav vi oss iväg i fullastade bilar. Vi åkte till Vimmerby i fredags. Allt för att maxa två heldagar inne i Astrid Lindgrens värld. Vilket ställe! Vi är så nöjda! Såklart passade det Lilja allra bäst i ålder men Elvin har också haft fantastiska dagar. Teatrarna, framför allt Emil var helt underbara. Det lär bli fler turer dit så länge barnen är små.
 
Här kommer bilbomb!
 

/Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0