Minisemester på landet...

Efter midsommarfirande stannade jag och barnen hos mina föräldrar. Faktiskt precis som förra året när jag tänker efter. Bara det att den här gången skulle vi inte stanna i åtta veckor med en omfattande renovering framför oss... Utan bara för att njuta av att vara på landet ett par dagar med tid för familj och vänner. Och vilka dagar vi hade! Midsommardagen med härlig middag under syrenbusken, kvällsbad i Skärshult, våfflor och kvällsmat hos Gamlis och Gubbis (min mormor och morfar), besök på loppis, barnen åkte traktor och vi tittade i min pappas skog, en heldag med Hillevi och hennes två små hos Mia och Vilhelm i Fagerhult, jag har haft tid att både springa (läs jogga i behaglig takt) och gå på cirkelträning med mamma och vi avslutade med att Lilja fick följa med sin mormor på jobbet och jag hade ännu mer kvalitétstid med Hillevi. Sen var vi tvungna att åka hem innan Marcus dog av längtan efter barnen!
 
Lilja lärde sig göra "servettblommor"...
Gamils våfflor fick 10 poäng!
Kul i morfars skog!
Gofika hos Mia...
 
och världens finaste kor!
Elvin och Lilja fick låna grannens hund. Elvin hann knappt vakna på morgonen innan han sa "Evin tissa Bella?!"
Så tack alla som förgyllde vår minisemester!
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0