29

Eftersom jag fyller år i juli, precis som mina två små kommer min födelsedag lite i skymundan. Det stör mig inte alls. Det jag önska mig är en god frukost på sängen, kramar och en teckning från barnen och en dag tillsammans med familjen. Inget pompa och ståt. I tisdags var det dags och jag fick en sådan dag som jag önskade mig. Lugnt och stilla och med så många fina grattishälsningar. Tack alla!

Efter att ha ätit scones och jordgubbar i sängen (tips till alla med små barn är att lägga en picknickfilt i sängen för att slippa allt för mycket smulor och kladd...) och blivit överraskad med en hammock (!) tog vi oss ner till stan. Vi åt en god lunch, lekte i Pippi-parken, matade änderna och hade våffelfest på Rotundan. 

Nu är det 30 nästa...


/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0