REA-fynd till barnrummet

Jag älskar att fynda. Allra helst på loppis, men även när det är rea. Denna sommar har jag gjort ett par bra köp. Ett helt gäng med nya barnböcker fyndade jag på loppis för 10-20 kr. stycket. 
 
 
När Lilja var liten ritade jag en rejäl bokhylla i tallrikshylla-modell som Marcus morfar sedan snickade ihop. Perfekt när framsidan på boken syns (och Elvin kom dessutom tidigt på att den fungerar bra som ribbstol...)
 
 
Den är så fin och tar inte alls så mycket plats eftersom den inte är särskilt djup. Tyvärr rymmer den inte så många böcker så vi har haft en del i bokbackar men jag har länge känt att det behövdes bättre förvaring till alla barnens böcker. Jag hittade två vita trälådor på Åhléns när det var halva rea-priset som vi satte ihop till en liten bokhylla. 125 kr. fick jag ge för dem tillsammans. Och den söta lilla tavlan hittade jag på Di Modas rea för 30 kr.
 
 
 Sen behövdes även något att förvara barnens bilar. Denna låda på hjul fyndade jag för 75 kr, även den från Åhléns.
 

/Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0