London

Efter att ha sovit rekordlite innan klockan ringde 04:00 i torsdags gav jag och M oss iväg. Alla dessa "tänk-om-tankar... Och, ja, det kändes från början mer jobbigt än kul. Men när vi väl kom fram kunde jag faktiskt släppa dessa känslor om att vara på fel plats. Jag vet att barnen hade det fantastiskt hos mina föräldrar och det gjorde mig lugn.
Jag och Marcus hade tre riktigt fina dagar. Vi gick, flera mil. Upplevde det engelska vädret för första gången på riktigt. Åt bara en massa god mat på bra restauranger (det är verkligen så värt att lägga lite tid på att samla tips om bra mat inför en resa!). Strosade i Covent Garden. Shoppade lite lagom på Oxford street. Hängde en heldag med fina Linda. Besökte matmarknaden Borough Market som vi alla tre tokgillade. Åt tapas och drack god prosecco. Jag och M var på "Motown the Musical" och tänkte att lillkillen som spelade en ung Michael Jackson måste vara bland det bästa vi sett någonsin. Hela söndagen spenderades i Arsenal där vi drack öl på sunkig pub i solsken och fick sedan en häftig fotbollsupplevelse på Emirates Stadium. Efter att ha ätit en pizza i världsklass (tack för det tipset Linda...) kände vi oss färdiga med vår weekend och morgonen efter flög vi hem till våra sagoskatter.

Bilder kommer här!:


/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0