Augusti i september!

Jag måste bara säga att jag tycker det är trevligt att så många trots mycket sämre uppdatering väljer att titta in på bloggen. Jag hoppas att det kommer finnas mer tid i höst, för jag tycker fortfarande det är roligt. Eftersom jag främst skriver för min egen skull, dels för att få skriva av mig och dels för att kunna gå tillbaka och minnas fortsätter bildbombandet från sommaren. Sist ut är augusti som kommer här!
 
Grötvik är en av våra absoluta favoritplatser! Några besök blev det i sommar. Lilja fiskade krabbor och det var riktigt roligt!


Det blev några fina kvällsdopp i Skärshult.
 
Vi firade syster och hela hennes familj. Evelina och Johan som fyllde 30 firades med vuxenkalas!

En vecka tidigare än planerat kunde vi flytta hem. Till vårt hem! Några vänner kom över på grille!

Vi hade en familjedag i Ängelholms hembygdspark. Så mysigt ställe!
 

Och Lilja blev överlycklig över ett besök på Äventyrslandet. 

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0