5 år tillbaka...

Elvin har haft en orolig natt så det har varit sisodär med sömnen... Därför var det så skönt att det var lördag så jag kunde krypa ner i sängen en timme till. En skön sovmorgon till 8:00. Ja, tiderna förändras, men att sova till 8:00 är minsann riktig lyx! Sen en lugn lördagsfrukost, hela familjen. Det är bland det bästa jag vet. Att låta barnen skrota runt i pyjamas riktigt länge och bara få vara.
 
Ja, jag tänker fortsätta blogga, även om det ibland går några dagar mellan inläggen. För det är så roligt att gå tillbaka i arkivet och titta. Hur livet förändras... Jag har skrivit om det förut, men just nu är det en så händelserik tid i vår och våra vänners liv. För varje år sker stora förändringar. Det är nya hus, förlovningsringar, barn och bröllop. Det är spännande tycker jag!
 
För precis 5 år sedan var jag och M på Anders och Martins 25/30-årsfest. Som sagt, kul att se tillbaka. Och det passar ju bra. För ikväll kommer Mia, Anders och världens sötaste Vilhelm.
 
Trevlig helg!
 
/Josefine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0