Feber och kärlek

M passar på att fixa i huset två kvällar så jag och barnen åkte till Långaryd. Tyvärr hade Elvin tuffaste natten någonsin. Feber och alldeles skrikarg, stackarn. Först två timmar non stop, och sen från och till hela natten. Det är stunder som dem, när jag vaggar och tröstar, ammar och bär som jag är tacksam över alla våra nätter som är sådär enkla. För det är vi bortskämda med. I vilket fall var det så lyxigt att kunna sova en stund på förmiddagen. Sen har vi haft en jättefin dag pch det har verkligen varit vår i luften! Nu håller jag tummarna att febern håller sig borta i natt. 

När jag känner mig otillräcklig, när Lilja vill hålla handen samtidigt som Elvin måste tröstas, då är det skönt att trösta sig med att det faktiskt allra oftast är såhär lekande lätt! Då hjärtat nästan spricker...


/Josefine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0