1991

Visst finns det många fördelar med att semestra i Långaryd. Barnen får mycket tid med mormor och morfar, vilket samtidigt ger mig lite avlastning när M jobbar långa dagar. Vi har en hel drös med fina vänner som vi passar på att träffa extra mycket. Och så hönorna hos grannen, lammen på baksidan och kossor och hästar en liten bit bort förstås. Sen får vi extra mycket tid att träffa min mormor och morfar, eller Gamlis och Gubbis som barnen säger. När Gubbis hjälper till i huset i stan passar vi på att hänga med Gamlis. I tisdags tittade vi i gamla fotoalbum. Och när jag hittades den här bilden blev jag alldeles varm i kroppen...


Bornholm 1991. 

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0