Igenkännande

Jag är 27 år. Ålder skrämmer mig inte på något sätt. Men tanken att jag faktiskt är närmre 30 än 20 känns konstig. Hur som helst har jag under den senaste tiden tyckt att det varit lite småbökigt med kläder. Tycker mode är kul. Men plötsligt känns utbudet i de butiker jag brukat handla i genast alldeles för mycket tonåring. Eller för mycket dam. Kände igen mig så i denna text. Även om jag fem månader efter en graviditet inte riktigt är inne på att visa magen alls... Men känslan är den samma.
 
/Josefine
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahaha. ATT jag känner igen mig!!!

Svar: Eller hur!
Josefine

2015-01-09 @ 10:01:50
URL: http://mamalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0