Pusslande och bokrea!

Det är mycket pusslande med vår tid just nu. Vi vill såklart få så mycket som möjligt klart på övervåningen i huset innan vi flyttar in. M har gjort en rivstart och jag ser till att denna flytt bli så smidig och bra för barnen som möjligt. Första lådorna är packade med sådant som inte används just nu och jag inser att det inte är så lång tid kvar! Igår var mamma här som vanligt och jag passade på att träffa Maya och lilla Lovisa. Jag hann inte med att besöka årets bokrea då, men jag och Elvin tog en liten tur idag på förmiddagen. Lite av en besvikelse i år, men som vanligt följen en hel del barnböcker med hem. För är det något jag tycker man ska skämma bort sina barn med så är det böcker!
 

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0