Välkomna

Jag har nog aldrig haft så mycket att skriva om som just nu. Så mycket att dokumentera som händer i mitt liv och tankar som jag vill dela med mig av. Om renovering, familjeliv, inredning och föräldraskap och tusen andra grejer där emellan. Men aldrig förr har jag haft så lite tid över. Under de sju år dom jag bloggat har det aldrig varit så långt mellan inläggen. Och jag tycker det är så härligt att skriva, det är ju för min skull jag gör det. Kanske känner jag att det finns lite mera tid när vardagen är tillbaka fullt ut. Får helt enkelt se hur det blir... Vill såklart bjuda på bilder från vårt hem. Några mobilbilder från instagram får duga tills vidare (som de varit de sista veckorna vill säga;)). 

Så välkomna in på en första titt hos oss! Vi börjar i hallen...


Vidare in i vardagsrummet...

Och slutligen köket!

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0