Hur kul?

Hur kul är det med babysim? Ja, jag skulle säga vår veckas ständiga höjdpunkt. Både Elvins babysim och Liljas minisim. Vi har lyckats pussla ihop våra veckor så Lilja har gått på sim sedan hon var precis 2 månader. Hon är med andra ord inne på sin 6:e termin. Och Elvin på sin 2:a. Som ni förstår tycker jag och M att det här med vattenvana och bad kul är både viktigt och roligt. Visst, det kostar en del, men vi ser det som en investering. Så, hur kul är det då? Jo, jag fick det lite svart på vitt i tisdags. Jag brukar alltid ha vår bil, men i tisdags var jag tvungen att åka buss. Så jag och Elvin gick i ösregn till bussen hemifrån och var hemma efter drygt 3,5 timmar (vilket brukar ta 1,5), för att få vara i bassängen i 30 minuter. 30 minuter där jag ser att Elvin njuter varje sekund. Det var så värt väntan, bussbyten och kalla fötter!
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0