Dress

På lördag är det dags för bröllopsfest. Våra fina vänner Elina och Kim gifte sig förra veckan i Paris och nu ska det firas. Det ska bli så trevligt och eftersom Elvin fortfarande är så liten (eller inte så liten, men så ung=)) så ska han såklart följa med på middagen. När Lilja var ungefär lika gammal var vi på Tobias och Mayas bröllop. Det funkade fint att ha med bebis då och jag hoppas att det går lika bra denna gång. Jag ska dock inte göra samma misstag som då, att ha en klänning som är besvärlig att amma i. Jag trivdes så bra i den mörkblå klänningen, men att sitta och fjockla med en säkerhetsnål innan och efter varje amning, det orkar jag inte med. När jag googlade på amningsklänning hamnade jag på mamalicious hemsida, där jag under graviditeten shoppade mammakläder. De hade en hel del fiffiga klänningar och även andra amningsvänliga kläder, men dolda öppningar och dragkedjor. Tummen upp för det! Och en klänning därifrån hänger nu i garderoben och väntar in lördagen.

 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0