Lättnadens suck

När vi köpte vårt lilla gröna hus hade vi försäljningen av vår bostadsrätt kvar. Och det har hängt över mig. Inte för att vi varit oroliga att vi inte ska få den såld, men all den tid det tar. Fyra mäklare var här samma vecka som Elvin döptes. Jag insåg med ens hur mycket tid som krävs. Hemmet ska tipptoppas inför fotograferingen och sen minst två visningar. Med andra ord är det många legobitar, småsaker och så två busiga barn som ska städas bort. Jag gjorde då en chansning och satte upp en lapp i vårt lilla miljöhus, där vi och resten av de i vår bostadsrättsförening slänger sopor. Och vilken tur att jag gjorde det. Det var en som kände ett par som vill flytta hit. Allt klaffade sådär bra som man inte bara tror är möjligt. Ibland ska man har lite tur=). Igår skrev vi på alla papper och då kunde vi dra lättnadens suck. Nu känner jag att allt fokus kan läggas på huset och det känns så roligt! Det kommer bli ett mycket spännanden projekt...
 
/Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0