Söndag

Idag har vi firat Annas konfirmation. En solig dag med god mat och trevligt kalas. Känner att gravidhormonerna nu ibland spelar ett spratt... Lyckades, trots stor försiktighet, fördärva två dyra mamma-strumpbyxor. Sådär kul när man precis ska ge sig av. På gränsen till psykbryt! Jag hittade som tur var ett par vanliga, höga "håll-in-magen"-strumpbyxor som jag efter ett mindre träningspass tillslut lyckades trycka ner både uppsvällda lår och stora gravidmagen i. Som ett inslaget paket! Inte så smidigt, då jag nu behöver kissa allt som oftast, men så fick det bli! (Behöver jag ens säga att jag fastnade med knät på en flisa under bordet när vi åt tårta. Det blev ett stort hål, men då orkade jag inte ens bry mig...) Trots detta har det varit en fin dag.
 
Och Anna, fina Anna, som sken som solen hela dagen!
 
 
/Josefine 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0