GBG

I fredags trodde jag att Marcus skulle få åka ensam till Göteborg. Jag tror aldrig jag blivit så utslagen av en skiten förkylning. Kanske är det kroppen som säger ifrån extra under graviditeten. Att jag måste vila. Och jag glömmer liksom bort det ibland. Det är ju bara sex veckor kvar! Hur som helst kände jag mig lite bättre i lördags och jag ville så gärna heja på Marcus. Jag och Lilja höll ett lugnt tempo medans M sprang. Vi mötte upp våra resekompisar på "Barnens zoo" och Lilja var så glad att få vara med Ella, eller "Ellakompisen" som hon mest säger. Efter att ha hejat Marcus in i mål och efter många om och men tagit oss tillbaka till hotellet (hotältet enligt Liljas ordlista) smakade en hamburgare riktigt bra! Vi mötte upp Emelie och Andreas och när båda tjejerna somnat hade vi en trevlig kväll på restaurangen på hotellet. Söndagen spenderades i strålande sol i mysiga Trädgårdsföreningen. Lekplatsen där är så mysig. Det blev ca. 50 åk i kanan för tjejerna, alldeles för mycket plask i fontänen och slutligen pannkakslunch. Sämre kan man ju ha det!

 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0