Falkenberg

Det är inte många arbetsdagar kvar. Vilket också betyder att det inte är så lång tid kvar tills dess att Bebis kommer. Ibland på kvällarna när hen sparkar som mest får jag lite separationsångerst. Jag tycker så mycket om att vara gravid, att känna hur det lilla livet rör på sig, växer och sparkar. Det är en magisk känsla. Men nu är längtan så stark att jag faktiskt tycker att denna lilla människa kan komma ut...
 
Idag har jag, Lilja, syster, Alicia och mamma gjort en utflykt till Falkenberg. Lilja tycker att det är så spännande att åka tåg. Det har varit en fin dag och det är så kul att se hur roligt flickorna ha tillsammans.
 

/Josefine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0