Vår

Vilken helg! Vilket väder! Har varit ute på en lång promenad och riktigt känt våren krypa in i mig. Insåg i samma stund som jag plockade fram min vårjacka att det kan bli aktuellt med en i mamma-modell. Den jag köpte i våras är redan ganska trång. Känns tråkigt att lägga pengar på det när det är så kort tid, men den jag hade när jag väntade Lilja spräckte jag dragkedjan på (för att jag tyckte det var onödigt med mamma-jacka). Så det är kanske inte så dumt att införskaffa en i  alla fall...
 
Igår hade jag en riktigt bra dag. Åkte först för att få träffa lilla fina Astrid. Liljas rykande färska kusin. Fyra dagar gammal och bedårande fin. Jag började genast längta ännu mer till sommaren. Lilja tyckte det var mycket spännande med bebis och hon klappade försiktigt och försökte tjuvnypa lite i den lilla dockans små små tår. Men klappade sedan genast fint igen "Klappa Asid fint. Neeeij slåss..." Tänk att man blir lika förundrad var gång man träffar en sådan liten människa. Allt är så litet och så skört... Tack snälla Mathilda och Leif för titten!
 
Efter allt bebisgos blev vi bortskämda med god mat hos Marcus mormor och morfar. Jag sjöng på ett bröllop på kvällen och sen var tanken att köra hem igen. Istället blev det en spontan schlagerkväll hos Johanna och Jonas. Mycket trevlig avslutning på dagen!
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0