Byxor

En fin helg med Mia och Anders på besök och nu är nya veckan redan i full gång. V. 25 är här och jag mår riktigt väl! Det är skönt att komma hem från jobbet och ha energi och ork kvar. Eftermiddagarna med Lilja är de bästa! Vi brukar ta en sväng till lekplatsen och sen är det skönt att bara vara hemma. Just nu är "Ballongspelet" och "Ellen-lottot" favoriterna här hemma. Och bädda ner alla nallar och dockor, leka med Pippi-huset, dra ut alla mössor för provning, dansa och laga mat osv...

Som jag sa, v. 25 är här och jag beställde hem byxor från nätet som kom förra veckan. Alla satt som en smäck och är så sköna!
Vänster och höger från mamalicious och de i mitten från Lindex. Nu klarar jag mig fram till sommaren!
 
/Josefine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0