Väntan

Imorgon har jag redan haft semester i tre (!) veckor. Vad den tiden har tagit vägen har jag ingen aning om, men jag njuter varje sekund med Lilja och längtar mer och mer för varje dag efter Bebis. Jag trodde inte att jag skulle känna mig så redo som jag gjorde de sista två veckorna med Lilja denna gång. Men sen förra veckan känner jag mig helt klar. Det beror säkert på att nu längtar jag så mycket och är så nyfiken på vad det är en liten filur som gömmer sig därinne. BB-väskan är så gott som färdigpackad, nya vagnen är här liksom vaggan och de få inköp som behövdes göra är klara. Så nu är det bara att vänta...
 


Gravidmagen dokumenterades så flitigt när det var Lilja som bodde därinne, typ varannan vecka vilket nu i efterhand känns lite väl flitigt... Här är i alla fall jag, M och magen v. 39.
 
/Josefine
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0