Långledig

Att vara långledig är alltid uppskattat. Och extra härligt är det när magen är stor och fötterna svullna. Jag och Marcus inledde dessa dagar med att åka på en minitripp till Varberg. Vi fick det i bröllopsgåva av många av våra fina vänner och det blev två fantastiska dagar. Vi checkade in på Asia Spa och lyxade till det ordentligt. Jag bokade in en ansiktsbehandling, vi åt otroligt god mat och vilade upp oss ordentligt. Så stort tack till er alla!
 

Efter att ha hämtat Lilja hos mina föräldrar (som vi längtade!!!) åkte vi till Jonas och Maria med Tobias och Maya. Det känns alltid som att vi inviger sommaren på riktigt i deras fina stuga. Sen har vi varit hemma och bara varit. Spontan grillkväll med fina grannar i går kväll och en tripp till badhuset idag med Mathilda och Liljas kusiner. Med andra ord, riktigt fina dagar. Och nu är det inte många arbetsdagar kvar för mig innan det är dags att vara hemma lite innan Bebis kommer...
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0