All inclusive

Ibland blir det lite tyst här ett tag. Just nu är den enkla förklaringen att jag passar på att vila varje stund som det passar. När Lilja är vaken har jag ingen tanke på att sitta vid datorn och när hon sover på eftermiddagen, då sover jag med. Länge! Men sista dagarna spelar det tydligen ingen roll hur många timmars sömn jag lyckas få in. Tröttheten är konstant. Nu är det ju mindre än två veckor kvar, så det är väl kroppens sätt att säga att det är dags att samla energi och mest bara vara.
 
Och det gjorde jag på bästa sätt i veckan. Jag och Lilja checkade in på "All inclusive" hos mina föräldrar i tisdags och blev riktigt bortskämda. Det är lyxigt att slippa tänka på vad som ska lagas till lunch, plocka ut ur diskmaskinen osv. Precis vad jag behövde. Hälsa dessutom på hos Mia på hennes mysiga salong där jag fixade håret. Eftersom det var över ett halvår sedan var det mer än behövligt och nu känner jag mig riktigt sommarfin i håret. Lika nöjd som alltid! Jag hade tid att träffa min mormor och morfar och igår kom Hillevi och lilla Matilda på besök och innan vi skulle hem till Halmstaden hade hela familjen en fin sommarkväll i Tyresmo hos Frida och Emil. Bra avslut på två lugna och fina dagar.
 

Att mata grannens höns med "mastosblad" är alltid lika roligt!
 
/Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0