Mera vila...

Efter att ha överraskat Farmor Lotta på jobbet checkade jag och Lilja in på Pensionat Nyby All inclusive igen medans M passade på att fixa undan en del på jobbet. Jag kan inte förstå hur trött jag är dessa dagar... Jag
behövde verkligen bara vara två dagar och bli riktigt bortskämd med dukat bord och tid för vila. Igår sov jag både på förmiddagen och eftermiddagen. Och idag sov jag till halv tio och sen somnade jag ändå med Lilja efter maten. Det är väl bara att lyssna på kroppen och försöka ta det så lugnt som möjligt. Lilja hade extra kul hos sin mormor och morfar eftersom hennes kusin också var där. De är så söta ihop och det syns hur mycket de tycker om varandra. Många kramar blir det och en hel del kompisgnabb också. Precis som det ska vara.
 
Alicia ville ha Pippiflätor på kvällen och det ville ju såklart Lilja också. Små, små flätor blev det och min lilla Lilja var så nöjd.
 
/Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0