2-årsdagen

Under veckans varma dagar har vi varit på stranden. Särdal, en ny favorit och så Grötvik såklart. Jag har haft min mamma med som Nanny vilket varit både underbart och praktiskt. Jag orkar ju inte bära så mycket och nu har jag haft hjälp att till och med bära med stora solstolen så jag liksom orkar sitta hela dagen, som en strandad val. I onsdags var M ledig för att vara med och fira Liljas dag. Då blev det Grötvik där både mina föräldrar och syster med familj var med. Lilja och kusinen öste vatten och badade i vågorna. Dagen avslutades med spontan grillkväll med Ms familj. Jag tror inte Lilja hade kunnat få en bättre 2-årsdag!

En dag som börjar med levpastejsmömös kan ju inte bli annat än bra om man frågar Lilja...

Vår stora lilla Lilja med nya kompisen Pontus.

Alicia bjöd oss alla på de rödaste jordgubbarna.

Många liter vatten ger starka armar!
Så gott att morna sig på stora Bebis-magen.
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Maria M

Grattis till Lilja i efterskott och grattis till dig på födelsedagen! Hoppas bebis kommer snart! Kram från Jonas o Maria

2014-07-12 @ 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0