Back on track!

Oj, oj, oj... Här har det varit sjukstuga i över en vecka. Det är förklaringen till tystnaden här. Först verkade det bara vara förkylning/feber/hosta. Men sen har vinterkräksjukan slagit ner oss alla i familjen, en efter en. Stackars Lilja höll igång i fem dagar. Det tar på en liten och hon är fortfarande inte riktigt pigg. Det tar väl tid att fylla på med ny energi... Tack och lov var jag och M inte sjuka samtidigt så att vi har kunnat ta hand om Lilja. För första gången på evigheter har M gått och lagt sig innan mig. Så här sitter jag, ensam i soffan med en skål chokladglass, slösurfar och klappar på magen som växer. Kan verkligen inte fatta att det snart är halvtid. Ska bli så skönt att göra ultraljudet nu så vi kan se det lilla livet. Tänk att det faktiskt är lika spännande andra gången! För precis två år sedan såg jag ut såhär och ja, det är väl ungefär samma size nu...
 
 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0