Tisdag

Vet jag inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Hade första läkartiden sen Elvin kom idag. Värken i ryggen om nätterna gör det...  minst sagt lite problematiskt att sova. Eftersom jag inte vill sluta amma ännu försvinner så gott som alla alternativ av medicin och det visste jag ju egentligen eftersom jag var i exakt samma situation när Lilja var bebis. Men att betala 300 kr. och komma in till läkaren och få ett smärtstillande gel (som går att köpa receptfritt på apoteket) gjorde mig väl lite besviken. Lite samma känsla som när de barnmorskor ger tipset att ta en panodil när värkarna satt igång och det känns som döden är nära... Självklart håller jag tummarna att det kan ta bort en del av det onda. Hur som helst hoppas jag att detta skov av inflammationer snart ge med sig. Tack och lov har jag inte mer än stelhelt i lederna under dagarna. Det är ju bara det att jag börjar bli lite trött. Som tur är ger Lilja och Elvin mig så mycket glädje och skratt om dagarna!
 
Och efter ett svettigt besök hos fotografen, och en omtagning för Lilja var så rädd för tanten med krabban, blev det tillslut ett kort som kom med i Hallandsposten!
 
/Josefine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0